ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ, АНУЛИРАНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ
Политика за анулиране
Много е просто – просто следвайте тези стъпки: 1. Свържете се с нас – info@weednesscbd.com и ни уведомете за намерението си да анулираме поръчката, като предоставите следната информация:
– Име на клиента
– Електронна поща
– Дата и номер на поръчката
– Име на продукта за връщане
Нашият агент за обслужване на клиенти ще приеме заявката и ще координира стъпките, които да следвате.
Условия за връщане
Връщания се приемат, при условие че продуктът е в оригиналната си опаковка и не е отварян или модифициран от клиента. Пакети с повреди или модификации няма да бъдат приемани за възстановяване. Всички връщания трябва да бъдат направени в рамките на 14 дни от датата на издаване на разписката. Ако не сме получили продукта в рамките на 14 дни, няма да можем да възстановим сумата.
Как да върнете продукт?
Много е просто – просто следвайте процеса в 3 стъпки:
1. Свържете се с нас – info@weednesscbd.com и ни уведомете за намерението си да се върнете.
- Име на клиента
– Дата и номер на поръчката
– Име на продукта за връщане
- Причина за връщане
Нашият агент за обслужване на клиенти ще приеме заявката и ще координира стъпките, които да следвате.
2. Опаковайте артикула в оригиналната му опаковка или друга с подобно качество, като се уверите, че продуктите са в оригиналния си вид – неотваряни, без модификации или повреди.
3. Изпратете продуктите до нашия адрес.
Когато избирате начин на доставка, моля, уверете се, че продуктите ще достигнат до нас в рамките на 14 дни от датата на издаване на касовата бележка. Кой поема разходите за транспорт за връщане? Всеки клиент носи отговорност за разходите, свързани с транспортирането на продукта. В случай че всяко връщане е предмет на грешка във вида или количеството на продукта, изпратен от нас, Weedness CBD ще поеме разходите за връщане.
Политика за възстановяване на суми
Как и в какъв период от време ще получа парите?
Всички клиенти имат срок от 14 дни от датата на доставка, за да уведомят, че желаят да върнат продуктите (без да е необходимо да посочват защо). След този период клиентът разполага с допълнителни 14 дни, за да изпрати продуктите до нашите съоръжения. Нашият агент за обслужване на клиенти ще потвърди получаването на стоките и ще направи възстановяването валидно чрез банков превод към сметка, предоставена от клиента. В случай, че не получим продуктите в рамките на този период от 28 ефективни дни, ние си запазваме правото да откажем възстановяването на сумата.